2024-03-28

ITMARKET.LT

IT IR VERSLO NAUJIENŲ ŽURNALAS

Kokia logotipo svarba verslui?

4 min read

Logotipas yra vienas iš svarbiausių įmonės prekės ženklo kūrimo aspektų. Tai vizualinis simbolis, kuris reprezentuoja įmonę ir kuris gali būti naudojamas ant visko, pradedant rinkodaros medžiaga ir baigiant pačiais produktais. Gerai sukurtas logotipas gali padėti įmonei išsiskirti iš konkurentų ir iš karto sukurti atpažįstamą prekės ženklo identitetą. Pateiksime keletą pavyzdžių, kuriuos pamačius mintyse iškart regėsite jų atvaizdus ir net galėsite pasakyti koks tai “brendas”, ką jie pardavinėja ir kita.

Įsimintiniausi logotipai pasaulyje:

“Nike” ženkliukas yra vienas labiausiai atpažįstamų logotipų pasaulyje.

“Coca-Cola” logotipas yra paties gaiviojo gėrimo sinonimas.

“Apple” logotipas yra paprastas, tačiau iš karto atpažįstamas.

“Mercedes-Benz” logotipas yra prabangos ir kokybės simbolis.

“Pepsi” logotipas yra vienas iš labiausiai atpažįstamų prekės ženklų pasaulyje, vienas didžiausių prieš tai minėtų “Coca-Cola” konkurentų.

“Mc Donalds” yra vienas populiariausių greitojo maisto tinklų pasaulyje, o jo logotipas yra lengvai atpažįstamas bet kuriame pasaulio kampelyje.

Sėkmingas logotipas gali lemti įmonės sėkmę

Logotipas turi būti paprastas, stilingas ir lengvai įsimenamas. Jis taip pat turėtų būti susijęs su įmonės veikla ir atspindėti jos vertybes bei misiją.

Nerekomenduojame logotipo kurti patiems nebent esate profesionalus grafikos dizaineris. Prastai sukurtas logotipas gali padaryti daugiau žalos nei naudos, todėl visada geriausia tai patikėti ekspertams. Juos paprasčiausiai ir greičiausiai galite rasti įsivedę paieškų sistemoje “logotipų kūrimas” ar “logotipo kūrimas“.

Pasidomėkite dizaineriais prieš samdant. Dėl prastai sukurto logotipo įmonė gali atrodyti neprofesionali, pigi ar net nepatikima. Be to, jis gali klaidinti arba atstumti klientams ir apsunkina įmonės galimybes išsiskirti iš konkurentų. Todėl visada nepamirškite investuoti į kokybišką logotipo dizainą.

Kokius duomenis reikia pateikti dizaineriui?

Jam reikės žinoti, kuo užsiima jūsų įmonė, kokie yra jūsų klientai ir kokį įvaizdį norite kurti. Kuo daugiau informacijos galite pateikti, tuo geriau. Koks yra Jūsų firminis stilius? Ar turite rinkodaros medžiagos? O galbūt net galite jam parodyti savo produktus, ar net paslaugas kurias teikiate? Visa ši informacija yra labai vertinga, formuojant tinkamą įmonės identitetą.

Prieš užsakant paslaugas būtinai susitarkite dėl atliekamų darbų terminų ir kainos. Tai dažniausiai daroma su sutartimi.